nežinau ką tu girdėjai, bet aš kiek važinėju tai jokių panašių problemų nemačiau. Pasatas į avarinį režimą eina tik vienu atveju - kai nesueina turbinos slėgis su kontroline reikšme. Bet kitaip ir negali būt, nes greitai gali sparnuotė iš kriauklės išlipt. Kas link droselinės sklendės, nesu tikras, berods adaptuot reikia tik po pakeitimo ar mechaninės intervencijos, pvz. plovimo, t.y. kai realiai pasikeičia jos mechaninės charakteristikos. Na, bet tu gi girdėjęs, tau geriau žinot ;) Dainius "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message news:i2rr94$3he$1@trimpas.omnitel.net... > Asmeniškai nesusidūriau, bet kiek teko girdėti, tai vokiškos kokybės > automobiliai, kaip antai vag, bmw ir t.t. visi eina į avarinį režimą nuo > bet ko..Pvz, akumo atjungimo ar šiap pasikrapštymo prie laidų užsidega > checkai, airbagai ir t.t. Niekaip nesuprantu kam, pvz, vaguose po akumo > atjungimo reikia altikti droselinės sklendės adaptacija??? > > >>o tai VAG'enas nuo egr'o eina į avarinį? >> >> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >> news:i2rhku$l71$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ir nerašiau apie recirkuliavimą 90%. >>> Ir čia gi ne VAG'enas, kad ECU eitų į avarinį režimą. Pagal išraša kaip >>> suprantu, tai kažkada buvo EGR išėjęs iš ribų 6 kartus ir išmetė checkas >>> P0404, bet po to daugiau nepasitaikė tokių anomalijų, užtai ir dabar >>> nedega check engine. > >