na o kita karta hebra i news zinia arba i privata ir sutiksiu su kilimu ir dar 50 gr. ipilsiu :D -- "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:i2rk7s$olo$1@trimpas.omnitel.net... > Tai ash ir nepurkshtauju, nes net be jokio demesio krastoj vistiek bnv pasirinkau:) O bet tachiau vien del malonaus ir savalaikio aptarnavimo vos nepasirinkau alfos;) > "RaimisRR" <raimis[trinti]@arx.lt> wrote in message news:i2rj7v$n9t$1@trimpas.omnitel.net... >> >> sutinku, kad tame yra slubuojama- bet sakau yra klientu kur prieina prie maisnos arba tik ieina i salona ir rekia kodel su manim niekas nekalba na soryy taip ir neturi buti, yra tokia nerasyta taisykle klientui iejus i salona reikia leisti apsiziureti bent kelias minutes ir poto prieiti ir pradeti pokalbi, arba matai kad jis iskarto zino ko nori ir ziuri tave ta prieini. o jai rimtai tai visokiu situaciju buna - kalbi su klientu kalbi telefonu atidavineji masina kolegos ir ta pati daro rasai svarbu laiska ir ta sekunde visas demesys kompe - galima gi luktelti ar pasiklausti ar iskarto reikia uzsisikti isdeti i suns dienas nes tu gi klientas ir tu dievas o mes cia ne zmones o robotai visi sedim .... >> >> raimis. >