aisku. na tas kuri parduociau ir yra hecbekas. sviesiai sviesiai zalsvas ir komplektacija normali (Ghia, kondiske, cd su valdymu nuo vairo ir pan.). o ir i suma pilnai isipaisytu. na bet sprendimas bus tik po savaitgalio ka su juo darom. "Zolla" <ner@nera.net> wrote in message news:i3h41o$pah$1@trimpas.omnitel.net... > jei focusas, tai turetu buti hecbekas. Siaip 7000-8000 Lt, priklausomai > nuo stovio. > > > > "Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message > news:i3h35q$o4b$1@trimpas.omnitel.net... >> visos masinos genda tad apie bet kuria paskayti gera ar bloga yra >> nelengva.. tiesiog kaip kurios stovis.. man asmeniskai patinka ji savo >> talpumu, kuro sanaudomis, nu tiesiog kol kas dziugina. Pirkau su >> gedimais, bet ir kaina atitinkama buvo. >> >> o jei fokuso tokiu varikliu nori tai klausimas kokio tau jo norisi? ir uz >> kokia suma? turiu dabar viena atliekama 99metu, tik neapsisprendziu ar >> parduoti >> >> "Zolla" <ner@nera.net> wrote in message >> news:i3gncj$5un$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai kaip suprantu, visai tie focusai nera blogis, kaip "HDi" cia bande >>> nupaisyti situacija >>> >>> "Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message >>> news:i3gdtv$nut$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ford variklis patikimumu labai nepasizymi. Jei priziuresi, tepalus >>>> keisi laiku, tai viskas gerai bus tikriausia, jei ne tai laukia >>>> svaistiklio islindimas pro bloka. >>>> >>>> Kuro sanaudos: >>>> Vazinejant ramiai, uzmiestis 90-110km/h, miestas nedraguojant, santykis >>>> ~200 miestas/~800 uzmiestis, kondicionierius visa laika ijungtas buvo, >>>> vidurkis 5,05 Ltr/100km >>>> >>>> Vazinejant belenkaip 140-160km/h, mieste nesistengiant ramiai, >>>> 6,1-6,3Ltr/100km. >>>> >>>> >>>> "Zolla" <ner@nera.net> wrote in message >>>> news:i3gat4$ine$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki, >>>>> gal kas galetu patarti del siu dvieju auto (abu dyzeliai)? Kaip su >>>>> kuro sanaudom, kaip kebulai, kaip varikliai? >>>>> Apskritai reikalingas dyzelis uz 7000-8000 Lt. Gal yra dar kas nors >>>>> patikimesnio be siu dvieju variantu? >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >