123 kasdieniam eksploatavimui, zinoma, labai gerai, bet turetum buti bent jau milijonierius. va ugnius grasinosi grasinosi paimti 123, ir... nusipirko cl'a. speju skaiciuoti pinigus moka. o jei rimtai, tai 123 restauravimas pateisinamas vieninteliu atveju - kai jis ir yra tikslas. o jei tikslas tureti gera 123, tai pigiau, greiciau ir geriau sumoketi 6'000 euru ar daugiau (priklausomai nuo modifikacijos). jei bandysi daryti pats (bet ne del to, kad tau pats remontas malonus), tai keliskart virsysi net daugmaz protingai sudaryta biudzeta, visus terminus ir garantuotai busi nepatenkintas rezultatu. jei egzempliorius tikrai tvarkingas, tai eksploatacija nera brangi. kebula, zinoma, reikia saugoti, bet bene labiausiai erzina kitas dalykas - tavo youngtimeris momentaliai nukentes bet kokio incidento atveju. koks nors lietuvos draudimas isdestys savo poziuri konceptualiu pareiskimu "bbd mes ant tavo ekspertu isvadu" ir turesi dziaugsmo knistis irodinedamas, kad tavo 123 kainuoja ne 2'000, o 20'000. kas del vaziavimo pojuciu... zinoma subjektyvu, bet mano galva 212 pries 123 nelaimi. zinoma, galia dabar kita, degalu sanaudos taip pat mazesnes, saugumo lygis visiskai kitas, taciau nebera, kaip cia pasakius, tokio harmoningo vairuotojo rysio su masina ir aplinka. "toot" <stepas@NOSPAMwood.lt> wrote in message news:i3s8h6$2rn$1@trimpas.omnitel.net... > nesakau nieko apie paskutinius mersus, cia uzbegai mintimi kazkur. > tikiu - tu tikrai mersus geriau pazysti, uzteks trolint. > > Jei rimtai - kazkur vis mintis kirba apie koki jauna oldtimeri kuris butu > alternatyva greit nuvertejanciom naujienoms - sixeris nelabai patiko, bet > silpna ziurejau. > kazi kaip w123 + restauravimas draugautu su kasdiene eksploatacija ? siap > atsisedus visai padoriai atrodo. >