Tema: Re: Kauno Policija
Autorius: meivas <meivas@@@@@gmail.com>
Data: 2010-09-13 08:54:59
Kaune normalus? :D Mus isprovokavo padaryti nusizengima ir pasiule tartis :D
Prie svesaforo uzsidegus zalei sviesai stovi nejuda. Mes juos aplenkem.
Ziurim atvaro diskanus isijungia :) tipo pazeidet eismo juostas is tos
juostos tiesei vaziuoti negalima. Parazitai zali :D matyt ant cigareciu
truko :D