<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META content=text/html;charset=utf-8 http-equiv=Content-Type> <META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.18939"> <STYLE></STYLE> </HEAD> <BODY style="PADDING-LEFT: 10px; PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-TOP: 15px" id=MailContainerBody leftMargin=0 topMargin=0 bgColor=#ffffff name="Compose message area" CanvasTabStop="true"> <DIV><FONT size=2 face=Arial>del 2.2 DTI klysti - visi 2.0 DI, 2.0 DTI ir 2.2 DTI yra analogiskos konstrukcijos Opelio varikliai, su paskirstymo grandine vietoje dirzo, kuri tarnauja ilgai ir daznai pergyvena pati varikli. 2.0 DTI sanaudos 5-8 ltr / 100 km. Pagrindines bedos sugenda siurblio elektronika (bet dabar jau pigiai taisosi), uzsikemsantis EGR ir sugendantys keli vakuuminiai davikliai po kapotu. Bet kadangi daug kas situs motorus jau zino, daliu is anglijos shrotuose pilna tai tokie smulkus gedimai daug problemu nesukelia.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV> <DIV> </DIV> <BLOCKQUOTE style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px" dir=ltr> <DIV>"Rokis" <<A href="mailto:rokis@inbox.lt">rokis@inbox.lt</A>> wrote in message <A href="news:i6l34h$52l$1@trimpas.omnitel.net">news:i6l34h$52l$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>tai 1.7 TD isuzu tik nivalyt, o daugiau viskas ten su juo gerai 60kw kuro sanaudos iki 5 ltr. pats tas po vilniu vazinet.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>minusas yra tas kad tepalu pas sita varikli yra 7.9 ltr.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>poto 2 litros ekotekai tai irgi normalus varikliai, tik zodis eko ne ekonomishkas o ekologishkas. tai sanaudos didesnes nei trauka, bet gyventi galima.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>po to yra 2.2 DTI jie kiek zinau <bet galiu klyst> skolinti is reno, apart siurbliu stypimo viskas ok. ten grandine ir tt.. nusipirkus nesuki sau galvos keiti tepus ir vaziuoji toliau.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>visus teko ciupinet jodinet explotuot.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV> <BLOCKQUOTE style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px" dir=ltr> <DIV>"savas" <<A title="mailto:eta@eta.lt CTRL + Click to follow link" href="mailto:eta@eta.lt">eta@eta.lt</A>> wrote in message <A href="news:i6l0iq$vmh$1@trimpas.omnitel.net">news:i6l0iq$vmh$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>sveiki,</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>labai prasau pasidalinti ziniomis apie opelio D motorus (kalba eina apie vectra b dyzelinius variklius, 1996-2000m).</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>pasidomejau kad ju buna ir vokisku ir ISUZU gamybos, buna 1.7 isuzu, taip pat 1.7 opelio variklis,</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>taip pat ir 2.0 yra du skirtingi varikliai. keliuose forumuose paskaiciau kad ISUZU atseit didelis blogis, o</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>kodel blogis argumentu neraso. taigi, zinantys ar isbande savo kailiu, prasau bruksteleti keleta zodziu, +/-, kuro sanaudos.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV> <DIV><FONT size=2 face=Arial>aciu labai.</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>