aisku, kad ne, nes su tuo dyzelinu, kuris parvezamas is ru/by, paskui vaziuojama i de, nl, be, fr etc. - tavo pazistamas vairas uzdirba 0.20 ant litro, o darbdavys del to praknisa 0.55 ant litro. jei tau 400...800, kuriuos darbdavys sumoka degalinems tik todel, kad vairas atveze degalu sau, giminems ir kaimynams neatrodo pasikimas, tai kas tada yra pasikimas? kas del ekonominio efekto stumdant kontrabandini dyzelina, tai kalbam apie savo fura vairuojanti vaira (tu juk rasei, kad tavo pazistamas turi savo fura). jei jis vazineja ne tik i baltarusija, tai tada stumdydamas degalus po 2.30 jis eina i nuostoli, nes maks. ka jis gali sau leisti, tai stumdyti su 17% "nuolaida" (plius turi poblemu su degalu nurasymu, o tai anksciau ar veliau kainuos laaabai brangiai). arba kazka buria. "Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message news:i6te7r$2u3$1@trimpas.omnitel.net... > Apsibrezhkim apie ka kalbam, ar apie savininka / furista ar apie rusa > vairuotoja varinejanti marshrutu rusija-kaliningradas. > Ar ash kur sakiau, kad savininkas / furistas pardavineja naprava nalieva...? > Turi viena mashina, atsivezha savo bei giminaiciu bei kaimynu poreikiams ir > tiek, ir viskas. Kai baltarusijoj kaina 2,1 Lt, gal nereik pyzdielint, kad > skirtumas tarp ju ir musu kainu yra tik pvm'as...? > Tuo tarpu rusas varinejantis i kaliningrada gali per LT/BY siena pervezht > perparduot, grizdamas ta pati atlikt ant RU/LT sienos. Pvm'o cia nekishk, > sakykim jis perka uzh savus grynus ir pvm'as jam negroja. Uzhsimesdamas > 20-40 ct/Ltr nuo reiso gali kazhkiek uzhsidirbt ir tuo paciu nepashikt > darbdaviui, sutinki...? > > "