primena man bajerius su accordu. ten grybaudavo siurblio valdymo rele. ant laisvu viskas veikdavo, a vot ant apkrovos dingdavo trauka (matomai neuztekdavo jau slegio, kuri sukeldavo siurblys). "Darius S" <darius x@ centras . lt> wrote in message news:i6tsug$of2$1@trimpas.omnitel.net... > Ant laisvų - viskas ok, į akseleratorių reguoja gražiai, kaip turi būti. > Spaudžiant akseleratorių įjungus bėgį apsukos kyla iki ~1500 ir paskui > krenta, visiškai netraukia, net variklis bando užgesti. Nuspaudus sankabą > apsukos atsistato. > Taip vyksta važiuojant tik benzinu, dujomis viskas ok. > Ar variklis šaltas, ar šiltas - tas pats. > Tačiau gedimas pasireiškia ne visada - kartais viskas normaliai veikia, > dėsningumo kada taip atsitinka nepagavau, gal ir dė to, kad paprastai > važiuoju dujomis. > Check engine nedega. > Aisku, reik važiuot į servisą, bet kaip tyčia, važiuojant pro servisą > viskas veikia gerai, nėra prie ko kibti. > Gal kas turi patirties, kas čia gali būti? Na man pačiam akys krypsta į > siurblį (kadangi dujomis vaziuojant - ok). Ar jį galima kaip nors > patikrinti? > > Jei ką nors keičia, auto Nissan Primera 1.8 > > Ačiū, > Darius