tai visiems cia idomiau tureti nama miesto centre, s-klase garaze, graziausia zmona, daugiausiai babkiu, buti sveikiems ir jauniems bla bla bla, taciau salia tokiu graziu noru yra dar ir realybe. tu juk neskolintum 100'000 litu benamiui, tiesa? taip ir su metro - imerkti pora milijardu nera kritine problema, taciau tu milijardu turetojai labai akivaizdziai suvokia, kad jie niekada nesugris, nes mes neturim is ko juo grazinti. taip kad nori ar nenori, teks arba per begius vazineti, arba paskui autobusus/troleibusus stoveti, arba... taciau reikalas tas, kad transporto uzdavinius visi nori isspresti kaimyno saskaita. yra keletas itin paprastu sprendimu, kurie gerokai pagelbetu apsidirbti net ir dabartinei sistemai, bet iskyla kritine problema - pirmiausiai valstybes istaigoms reikes pajudinti subines, pakeisti kai kuriuos iprociu, o cia jau ne variantas! juk kokios susisisiekimo ministerijos iskelimas is gedimino prospekto yra mazu maziausiai pasikesinimas i valstybes pamatus! anyway, pasiulymu (ir tokiu idiotisku, kaip metro sajudzio, ir pakankamai racionaliu) prirasyta desimtys, jei ne simtai kilogramu, taciau reikalas tas, kad problemu mastas kol kas dar nera didelis, paniurzgam ir susitaikom. cia kaip su parkavimu - jei vis dar yra parkuojanciu per 2, o kitasyk per 3 vietas, tai aiskiai rodo, kad parkavimo problemos dar stipriai neprispaude. o bumciko straipsnis... na ne apie transporta juk jis, o apie rinkimus. negi tikrai nesimato? tik kvaila tuo piktintis, nes visi turi savo tikslus, uzdavinius ir sprendzia, kaip moka, sugeba, gali. "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message news:i7lh0h$e0q$1@trimpas.omnitel.net... > Kažkaip maniau, kad čia tikrai mažai norinčių per bėgius savo pakabas > malti (kaip pvz Warszawoj). Aišku visiem įdomiau kas kalba, o ne ką :)) >