nes buvau paskolines vazineti, zmogu gelbejau kad masinos neturi, o rezultate pavazinejo iki tiek kad paskirstymo dirzas nutruko. smagu svetimu daigtu naudotis ir niekuo nesirupinti.. Na to pasekoje linko voztuvai, o nukeliant galva nuluzo gavos varztas, o matematika parode kad paprasciau pakeisti varikli "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:i9jmof$551$1@trimpas.omnitel.net... > Kodel keitei Xantijos varikli? > > On 10/19/2010 08:24 AM, Renookas wrote: >> o kai pries pusmeti pakeiciau xantijos varikli ir pardaviau, darant >> patikrinima pasakiau kad variklis pakeistas, i naujus dokus irase nauja >> numeri ir nieko nesake del seno. >> >> "Vasaris"<none@none.none> wrote in message >> news:i9i30o$gij$1@trimpas.omnitel.net... >>> "Staska"<staska_s@yahoo.kom> wrote in message >>> news:i9i09s$d99$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> "Signalizacija"<signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>>> news:i9hqcj$5uj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tame ir beda, kad bent tech. pase jis tikrai yra. Reiskia yra ir ant >>>>> variklio ir matomoj vietoj >>>> >>>> As Fiat'e pakeites varikli niekur nieko neregistravau, per TA >>>> nesikabino. >>>> Passat'ui irgi pasikeiciau, dokumentu irgi nekeisiu kol neprisikabins >>>> kur >>>> nors. >>> >>> Kol nebus reikalo perregistruoti (parduoti/nuvaryti į laužą ir pan.), >>> problemos nebus. >> >>