2.1 nuo kazkuriu ejo tik su elektriniais lucas siurbliais, bet anie jau remontuojami ir i kokius 800lt telpama. Pirmi pozymiai- pasukus rakteli su pauze uzgesta. 1.9 nesvarstytinas, 2.0hdi lyg irgi viskas ok. Turetu buti smagesnis prie mazu apsuku ir cipuojasi lengvai :) Visu 4 variantu komplektacjia priklauso nuo pirmojo saviniko noru, tarkim pas mane fiatas buvo praktiskai su viskuom. Beda- dideles ridos, siaip- tikrai patogi auto, vaziuokles nesudetingos, viskas nesunkiai pataisoma. Siandien kaip tik klausinejausi apie pigia apardyta lancia panevezyje. Zmogus isarde varikli, o kaip supratau beda buvo tame paciame kuro siurblyje... :) "Zoom" <zoom-nospam@projektas.lt> wrote in message news:fhpkd6501h8loliqv2kuku3p8tgdt4t8rc@4ax.com... > 1.9 - silpnokas, o prie didelės ridos (300-400 kkm) trūkinėja galvos. > O sprendžiant iš turgaus asortimento - su mažesnėm ir nebūna (čia į > saloną žiūrint, o ne spidometrą aišku). Iki berods 97 ar 98 metų su > juo ėjo silpna greičių dėžė, kurią beveik garantuotai tektų remontuot, > vėliau pakeista. Sveikos galvos ar greičių dėžės šrotuose su žiburiu > nerasi... Savo kailiu išbandyta... > > 2.1 kiek teko skaitinėt siurblys neretai grybauja. > > Kol važiuoja - labai patogi ir smagi mašina. Rašo, kad pakankamai > kantri - nors manasis egzempliorius to visiškai nepatvirtina... > > Wed, 10 Nov 2010 10:46:12 +0200, "[nemielas]" > <nemielas_TRINTI_@gmail.com> rase: > >>kartais cia islenda tema apie viena kita, bet ir paciam prireike. kaip ten >>tie 806/Ulysse/Evasion/Zeta pirmos kartos, ju dyzeliukai ir eksplotacija - >>ner kokiu baisiai uzsleptu povandeniniu akmenu. reikalinga talpesne >>darbine >>masina. kaip suprantu Lancia siuo atveju eina su geriausia komplektacija. > -- > - Zoom - > http://www.leonardas.net