dėl golfo nžn, pasato sėdynė nekelia jokio diskomforto, BMW taip pat. Gi kokio nors Volvo S40 - trys keturios valandos riba, reguliuok kaip nori "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:icdto7$hiq$1@trimpas.omnitel.net... > 2010.11.22 16:03, Dainiushas rašė: >> reguliuot bandei? šiaip kaip ir normalios sėdynės, tikrai būna stipriai >> blogiau > > Nė kiek neabejoju. Apskritai skirtingas auto sunku lygint, nes sėdynių ir > vairo reguliavimo diapazonas ir šiaip išdėstymas erdvėj skiriasi. Bet vis > tiek lygininu - IV golpe man susuka nugarą po valandos, lancioj deltoj > susukdavo po 2-3h, saabe - 8h už vairo su 15-20min pertrauka - ir nieko. O > jame pvz. vairas nesireguliuoja, tik sėdynė, o pats modelis - dar kvepia > 60-aisiais. > > Padariau išvadą, kad šiais laikais į auto pigiau įdėt 7 kryptim > reguliuojamą sėdynę ir 6 kryptim reguliuojamą vairą, nei pasamdyt žmogų > išmanantį ergonomikos mokslą. Papildomas pliusas - nusiskundimus dėl > nepatogios vairavimo pozicijos lengva nurašyt vartotojui - "nemoki > nusireguliuot sėdynės ir vairo" ...