Pries technikine - pirma paziuri ar kur kokie tepalai ar kas kita po dugnu nevarva, jei varva - iskart pries vaziuojant nuplauni ne tik isore, bet ir dugna. Dar suziurek kad visos lemputes sviestu(kad nebutu kokiu nesamoningu mirgejimu del prasto sviesu kistuko kontakto ir pan), valytuvai, stiklu purskimas ir t.t. Da koki kvapuka pakabyk - pagalvos kad auto neapleistas ir gerai priziurimas - taip stipriai nesikabines. Da - pries ivaziuojant i technikines stende - keliasdesimt metru pavaziuok uztraukes rankini - jei retai naudoji rankini - tai geriau ant stendo rodys - cia visiem senesniam pezam rekomendacija pries varant technikine. Na - aisku gesintuvas, vaistinele, liemene ir t.t. O del vaziuokles - kaune tik viena vieta - Pas Vilius technikos gatvej, nebent 306 sarnyrai ir kitokie dalykai keiciasi atskirai nuo sakes - na bet visvien vaziuociau pas Viliu restauruot. Dar 306 galas - torsioninis - jei ten bedos - tai brangus remontas (seniau budavo - kaip dabar nzn), na jei galiniai ratai issiskete - tai manau apie 1000Lt meharis pajams - tai cia vienintelis dalykas del kapines. Siaip 306 - ne koks kirmijantis bmw, fiatas ar alfa romeo ar kt. - del skardu nesirupink - niekad nesupus. Del sviesu sureguliavimo - kai pazistama viens nekarta dare - jei reguliuojas atsuktuvu - tai technikine eina su atsuktuvu kiseneje - jei kreivai - iskart kisa kanopas ir reguliuoja. "ddd" <ddd@sss.com> wrote in message news:icgr7i$qhs$1@trimpas.omnitel.net... > Baigiasi mano peugeot 306 TA. > Reiketu OBJEKTYVIAI issiaiskinti auto bukle ar verta bandyt remontuot ar i > kapinyna vezt. > > Rekomenduokit > > prie to pacio, ka apie situos teigiamo/neigiamo galit pasakyt > http://www.autoservisas.lt/index.php?type=autodalys&gclid=CMyD5buxt6UCFVc03godzWW6aA > > is anksto dekui atsakiusiems > > D. > >