Tema: Re: Q: ausinimo skystis
Autorius: bomanz
Data: 2010-11-26 13:48:52
remigijus wrote:
> Reiketu papildyti- turiu geltonos spalvos, pavadinimas "Zero". Sistemoje
> supiltas kazkoks neaiskus, pavadinimo nzn, nepamenu dabar net spalvos.
> Galima?

Spalva nesvarbu. Pavadinimas taip pat nesvarbu.

Jei mašina nauja ir brangi- aiškinies, kokius reikalavimus turi atitikti ir
ieškai tokio, kur ant bakelio parašyta 'atitinka xxxx reikalavimus".

Jei mašina sena ir nebrangi- pili iš esmės belekokį. Nors aš pirkčiau kokio nors
didesnio gamintojo. Neste pavyzdžiui. Rusai kažkada atliko aušinimo skysčio
tyrimus ir paaiškėjo, kad trečdalis skysčių ne tik kad nesaugo sistemos nuo
korozijos, bet ėda kai kurias metalines dalis.