Ok. Pirms klausimas beveik atkrenta, ieskosime kas galetu pamatuoti. O kaip su tuo uzvedus ant salto blogu variklio darbu - paziurejau pajudinau, i nieka nereaguoja, galvojau gal to monotroniko 9ar kaip ten jisai) tarpine, bet nereaguoja. Pavaziavus truputi ar susilus viskas normaliai. Tiesa nevisada tik uzvedus tas pats. Kartais ir gerai viskas. Gal kad neburti is kristolinio rutulio ar kavos tirsciu kas galetu koki garaziuka parekomenduoti - nebutinai pigu, kokybiska greiciau - na toki kuris gerai darytu ir ant klientu nedetu skerso, nes jam kiekvienas klientas auksinis, gerai padarys - sugris. I servisus nenoriu, labai brungu, katik variklio ir greiciu dezes pagalves su stabdziu cilindriukais keiciau martone, tai pajeme 500 Lt, tai kazkaip vos ne 1/4 automobilio kainos, baisu, be to negarantuotas kad gerai padare :). On 2010.11.28 21:37, Evaldas wrote: > O tai kazin nebutu geriau vietoj burimo is kavos tirsciu pasiimti multimetra ir pasimatuoti krovima ? > T.y. tai ka ir siap reikejo padaryti tik istatcius nauja akumuliatoriu ir yra rekomenduojama profilaktiskai, bent jau pries ziema. > > "viskas.bus.gerai"<viskas.bus.gerai@gmail.com> wrote in message news:icu7e9$6vl$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki. Nusipirkau nauja akuma pries men. Prasidejo siokie tokie salciai >> ir pradejo masiniukas blogai kurtis, jau turi pasukti starteri neblogai, >> kad uzvesti. Nulekiau iki parduotuves pora kilu ir atgal, sviesas >> isjungiu net variklio garsas pasikeicia, pradeda garsiau dirbti. >> Vaziuota pries tai nemazai, turejo pasikrauti, gal generatorius >> nepakrauna? dar salta uzvedus tokis netolygus variklio darbas, toks >> vaizdas kad dusta, bet cia nematau rysio su akumu, bet problema yra. >> Passat B3, 1,8, 66 kw