realiai kazka perdirbinejant pigiau nelabai gausis. reikes kazkokio reduktoriaus ar bent papildomo veleno , kitaip alkunini istums is variklio, nepritaykytas jis tangentinem apkrovom, reikes propo kuri vel bus sunkoka parinkti prie variklio parametru. nors siaip paprasciausias varijantas kad ir tos corsos variklis montuojamas zemai ir dirzine dantyta pavara perdavimas i virsuje stovinti velena ant kurio ir montuoji sraigta. lietuviskam foruma gali pasidairyti kas propus drozia lt. tiesa propo kaina kazkas apie 200 litovcu jei neklystu. Siaip saunus projektelis, tik dugna jei ivalties panasu daryti tai vasara dar ir po bala palkioti galesi. "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message news:id2css$lgm$1@trimpas.omnitel.net... >> paziurek sita . ir kaina nieko ir parametrai ciki ir aaviacinis >> http://manosparnai.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?15108.0 >> >> >> http://forums.bmaa.org/attach.aspx/5469/462%20Operators%20Manual.pdf >> >> gale manualo yra parametrai. 38 kW sakyciau net per gerai berods nuo >> versijos priklauso gali buti ir 52kW > > Suprantu, kad daiktas tikrai geras visom prasmem. Nu bet ne sitam reikalui > ir ne uz tokia kaina... Jei tiksliau - tai per geras. > Beje, buvau teisus, sakydamas, kad jei jau imti M'o harleju, tai geriau > jau ieskoti aviacinio. Nu bet kaina vistiek per ziauri... > > -- > ==================================== > cust.software@gmail.com > Programavimo darbai: > draiveriu, isorines aparaturos valdymo > programu ir pan. rasymas (Win, Linux > OS; PC, embedded platformos). > Elektronines aparaturos kurimo darbai, > CPLD, FPGA programavimas. > P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :) > ====================================