nu visko būna senose mašinose, kad pyst ima ir sugenda. vandens irgi šansų yra tokiais orais.... ir netgi visai ne dėl orleno kaltės. "Andrej" <nera@nera.lt> wrote in message news:id4pvi$irm$1@trimpas.omnitel.net... > Juk negalėjo degimas "pabėgt" bevažinėjant. O laidai/žvakės pasijaustų > kai drėgna, o dabar sausa, gražu... Kai lijo ir telkšojo balos, jokių bėdų > nebuvo. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:id2vtj$lgp$1@trimpas.omnitel.net... >> arba degimas - žvakės, laidai >> >> "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message >> news:id2v9j$kfq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kazkodel noretusi itart kad spaudzhiant daugiau reikia daugiau kuro, o >>> jo neuztenka. pradechiau nuo kuro filtro (turint omenyje kad oro filtras >>> pakeistas). >>> >>> "Andrej" <nera@nera.lt> wrote in message >>> news:id2tp7$hud$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nezinau ar su salciais susije, taciau virs 3k rpm labai nenori >>>> gazuotis, tamposi masina, kuo labiau spaudi, tuo labiau tamposi. Iki tu >>>> 3 k rpm lyg ir normaliai vaziuoja. Paskui lyg ir prasivazinejo, bet >>>> vistiek traukos nera... Kai buvo silta tokiu dalyku lyg ir nebudavo, >>>> galedavai normaliai pvz lenkt. Oro filtras nesenai keistas, kas >>>> belieka, kuro filtras ar benzas su vandeniu ipiltas(vakar Orlene)? >>>> Tiesa, termosas pamires, temp ciut pakilus virs minimumo. >>>> >>>> Auto Nissan Almera '96, 1.6 benzas. >>>> >>>> Aciu >>>> >>> >>> > >