neparasei koks variklis, 1.9 ar 2.2, nes nuo 2005 pradejo gaminti su 1.9 TiD. 2.2 (125 AG) yr opelio (vectros ir kt.) variklis su savo bedomis ir privalumais - triuksmingas, rajus kurui ir tepalui, variklio valdymo elektronika neretai grybauja, EGR voztuvas susibaigia. Bet kadangi opelines detales, tai remontuojasi salyginai nebrangiai. 1.9 (120 arba 150 AG) yr commonrailinis dyzelis nuo FIATo, no comments - nesusidures. Siaip lepi vaziuokle, ypac uzpakaline pakaba dyla LT keliuose - "bumerangus" reikia karta i metus keisti arba restauruoti ivores. Vaziuoja smagiai, std komplektacija su ESP. Nerudyja. Vietos kojoms ant uzpakalines sedynes suaugusiems mazoka. Tiketina, kad 2005aisiais jau bugai bus isgaudyti, bet siaip bendrai reikia atidziai ziureti elektronika pasijungus prie klaidu diagnostikos stendo, nes dafiga prifarsiruotas visokiu ECU, CAN, I-BUS ir kitokiu keiksmazodziu. Pliusai, kad nevagia nei nuo masinos, nei is masinos, nei pacios masinos. Kaina pagal metus ir klase kai pirkau pries 3 metus buvo pigiau negu volva bnv ar vw ar skoda. "kekeke" <a@b.lt> wrote in message news:idishg$p6$1@trimpas.omnitel.net... > Saab ~2005 m, 9-3 dyzelis. Kokie minusai, jautrios pusės, kokie pliusai? >