sake tokia draudimo bendroves vidaus politika "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:ieada7$chu$1@trimpas.omnitel.net... > ir ka sake? kodel skuba? > "finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message > news:iead38$c5b$1@trimpas.omnitel.net... >> Del 10 dienu - lygiai taip kaip ir rasiau. Nes dar kelis kartus >> perklausiau, ar tikrai per 10 dienu ir kodel taip skubiai reikia. >> >> >> "Tomas M." <tamosiuko@gmail.com> wrote in message >> news:ieaabm$782$1@trimpas.omnitel.net... >>> kazhka cia ne taip isgirdai 100% garantuoju. >>> >>> >>> Tomas M. >>> >>> "finito" <gintaras_i[trinti]@hotmail.com> wrote in message >>> news:iea8qc$4kk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nubreze mano automobiliaus sona, kaltininko draudimas Gjensidige. >>>> Nuvaziavau siandien, apiformino tvarkingai. Sako, jei remontuotis ju >>>> rekomenduojamame servise, tai per 10 dienu BUTINA susiremontuoti! >>>> >>>> Kas cia per kvailas reikalavimas? Ble sventes ant nosies, ir tais >>>> remontais nera jokio noro uzsiimti iki pat pavasario. Cia jie patys >>>> taip sugalvoje, ar istatymiskai taip yr? >>>> >>>> Kita variantas galimas pinigais, bet tai kiek numatoma nuostoliu suma >>>> sako neaisku, pamatysiu suma jau tiktai kai bus pervesta i banko >>>> saskaita. Neturiu didelio noro aiskintis ir gincytis, kai uz 2 duru ir >>>> sparno tiesinima ir dazyma perves 200 Lt ar pan. WTF? >>>> >>>> >>>> >> >> >