ai čia bbž, kaip pataikysi. iš principo tai variklis sudėtingas ir kai pasibaigia resursas, būna komplikacijų. Keli matyti su ~200k ridomis, kaip ir važiuoja ir problemų labai nekelia. Velenėliai tik linkę sudilt ir tepaluojasi per tarpines. Dėl generatoriaus nepakomentuosiu, bet tas priekio nuardymas tai juokingas argumentas palyginus su ginekologinėmis operacijomis kituose automobiliuose, kur net nėra ką nuardyt kad pasidaryt normalų priėjimą. Jei nieko nepriburta šūdarankių, tas priekis nusirado per penkiolika minučių. Tuo labiau, šepetėlius jei ir reiks keist, tai vieną kartą. Iš kitos pusės, jei man reiktų tuputį valinančio dyzelio, turbūt visgi žiūrėčiau į BMW 330d/530d...... Dainius "NFS_Turbo" <antanasu*@*mail.ru> wrote in message news:iec8ve$dfd$1@trimpas.omnitel.net... > gal ne taip issireiskiau, motoristai tai kaip tik rankom trina, kai toks > atvaziuoja. klientai tik vartojamasias paskolas ima, kad su tokiu vazinet. > tiesog klausiau ne pas viena, sako bek nuo tos bedos kuo toliau. galvos, > veleneliai, siurbliai, dar kazkas... > > vien angliukus generatoriui pakeist visa prieki nuardyt reik... > > dainiushai kaip, yr tiesos? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ieb7p2$khh$1@trimpas.omnitel.net... >> lopai. dziaugtis turi kad darbo turi. >> >> Bet ish kitos puses, tai jo, jei nesugebi to darbo padaryt - belieka tik >> spjaudytis...... >