IMHO reiketu pajamt ir kiekvienoj svarbesnej ikalnej pastatyt po koki krauta samasvala su grandinem ant ratu uz valdiskas babkes pasamdyta, arba priverstinai liept besiblaskanciam vadylai susimoket, kad galetu ant slipso timptelet tas furas bent jau is antros juostos. Kaip pvz tais nekenciamais tarybiniais laikais budavo, kol statesi visi priemiesciai ir nuo spalio iki geguzes "gatves" juose budavo panasios i offroado trasa su purvu iki keliu, taciau visad tomis gatvemis "kursuodavo" koks nors t150 ar pan aparatas, uz rubli nutempdaves i kita gala gatves... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ienov6$sv7$1@trimpas.omnitel.net... > IMHO tokius baust ir skaudžiai reiktų.... > > "Paulius" <xxx@xxx.com> wrote in message > news:ienn0k$psl$1@trimpas.omnitel.net... >> butent kad su fura >> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message >> news:ienl6v$n2j$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu jei tas gudragalvis ne su fura, tai gal ir neseda? >>> "Paulius" <xxx@xxx.com> wrote in message >>> news:ienkja$m3k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pataisymas- is Vilniaus visi keliai uzkisti supistom furom kur yra bet >>>> koks kalniukas.Nes atsiranda gudragalviu bandyt uzstrigusia fura >>>> aplenkt kita juosta,tai automatiskai ir jis seda. >>>> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message >>>> news:ienirh$jai$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Patikslinimas: >>>>> Link Kauno beveik visi keliai uzkisti furom, kurios ir Savanoriu ir >>>>> Gariunu kalno neiveikia + kaip kolega raso Grigiskiu kalnui kaput. >>>>> Link Kauno tik per Ukmerge arba Maisiagala >>>>> "Tomas M." <tamosiuko@gmail.com> wrote in message >>>>> news:ienij1$ist$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Cia kolega iskambino lelia, tai sake I grigiskiu kalna furos >>>>>> neuzvaziuoja. Kiek tame tiesos nzn. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Tomas M. >>>>>> >>>>>> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message >>>>>> news:ienglg$fos$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Per radija kalba, kad viskas furom nebevaziuojanciom uzkimsta. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >>