jei sugalvos, kad perdavimo skaiciu skirtumas neesminis, tai pasirinkimu gausiai padauges ir, be to, ne is tokiu retu modeliu. imetu i a.o.b. list'a su dezemis mazdaug 1990-2002 metais gamintiems modeliams. "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:iesn1k$jga$1@trimpas.omnitel.net... > ok, paskaitem signalizacijos prisvaigimu, o dabar einam prie problemos > sprendimo: > > 717.417 skirta atmosferiniam varikliui, o 717.460 - kompresoriniam (2.0K > arba 2.3K). susimontuoti susimontuos, bet skaiciai: > 717.417 - I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,81; R. 4,27, difas > 3,91. > 717.460 - I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22, difas > 3,46. > > is populiaresniu to laikmecio modeliu 717.460 taip pat montuojama i: > 170.445 (slk200 kompressor), > 170.447 (slk230 kompressor), > 202.024 (c230 kompressor), > 202.025 (c200 kompressor), > 202.082 (c200 kompressor t-modell), > 202.085 (c230 kompressor t-modell), > 202.128 (c250 turbodiesel), > 202.188 (c250 turbodiesel t-modell), > 210.045 (e200 kompressor), > 210.145 (e200 kompressor t-modell), 210.053 (e280), > > 202 modelio modifikciju pavadinimai, metai, perdavimo skaiciai ir kas tik > nori - > http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=518&Itemid=180 . > aisku, paminetu modifikaciju srotuose ne fontanai, bet gal kazkiek > pagelbes. > > jei kas neaisku, klausk. > >