Jo šitam pliusas, pats su tokiu važinėju (2005), viskas ok. Tik smulkių dalelių filtras laiko ~200k, su mūsų kuru gal ir dar mažiau (turi būt be sieros). Na pats filtras tokviloj tai kostmosas - kažkas link 4k traukia, bet pas nagingus tautiečius operuojasi kažkas už ~500lt. Aij dar šitų (atrodo visų avensis II) liga yr apsiblausiantys priekiniai žibintai - išdega chromas, silpnai šviečia (bent pas xenoninius tas tikrai yra), bet pasitaiso už 400 lt - xenonai.lt perchromuoja (turi spec įrangą), šviečia liuGz ;] Per 2 metus eksploatacijos ir 60kkm nieko rimto nenutiko, pakaba laiko Lietuvos kelius užtikrintai (dabar 170k, viskas dar originalu, išskyrus galo stabilizatoriaus įvores už 40lt). Kaip tik nesenai technikinę ėjau, nėr prie ko prikibt. Visa kita einami remontai - kaladėlės, ratai ir tepalai ;] Traukia gerai, variklis dirba tikrai tyliai kaip dyzelinis, bet ir kuro valgo kiek daugiau nei statistinis vidurkis. Užmiesty neskubant 5-6, ant 140 - 8, Vilniuj vasarą 8-9, žiemą iki 10. Tapkė ne iš lengvųjų. Šiaip mašiniukas tikrai smagus, ir vietos viduj padoriai, bagažinė kaip sedanui didelė. Gal kai kam tik nepatiks vidaus medžio apdailos imitacija, bet užtat visas surinkimas tikrai neblogas, auto jau 170k, bet niekas papildomai nebarška ir nebraška. Nu ir nerūdyja niekas. > Toyota Avensis 2.2 DCAT