Dainiushai, ne kelt. Bet buna gyvenime situaciju kad reikia nesvarbu pigiai ar brangiai bet reikia padaryt.. kad ten kokybe pasigirti negali ir pats zinau.. bet sutik, kuo daugiau tiekeju turi, tuo lengviau surasti kartais taip reikiama dali kurios lyg ir niekur neiseina rasti.. o siaip stengiuosi klientui visada pateikti alternatyvas: pigesne ir brangesne dali, kad jis galetu pasirinkti. ne kiekvieno pinigine isgali moketi brangiai, nors jis ir supranta kad reiktu moketi brangiau ir tureti geriau.. na nera vien juoda ir balta, visokiu situaciju buna, ir ivairiu pasirinkimu. Na bet galiu pasakyti kad per savo servisu direktoriavima ir siaip darba juose dar nesu idejes nei vienos is detalitos pirktos detales (nebent jei klientas atveze, nes tada nezinau is kur, arba is turgaus, jei i ji pateko is ten). tik cia ne pasigirti noriu, o tiesiog gyvenime taip susikloste kad kai man juos labai gyre kokie jie pigus kazkaip manyje skeptiskai viskas ju atzvilgiu susideliojo ir niekada nesikreipiau.. o ir bandymas kreiptis liko nesekmingas:) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:if9mr6$j6g$1@trimpas.omnitel.net... > ooo, pradedi kelt servizo lygį? :) > > On 12/27/2010 12:48 AM, Renookas wrote: >> skambutis jiems pries kokias penkias dienas: >> Laba diena, cia detalita? >> Laba diena.. na.. mhm.. na kaip ir .. bet zinai jau nebe.. dabar >> blablabla >> kompanija... >> Nu nesvarbus - dirbat, ne? >> dirbam >> Bendradarbiavimas idomus? >> Na taip ir t.t. >> >> Tai bankrutavo ar ne? >> >> "karloff"<mr.karloff@gmail.com> wrote in message >> news:if898r$6co$1@trimpas.omnitel.net... >>> detalita negali bankrutuot :) >>> >>> "Renookas" wrote in message news:if4vld$joh$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> sorry, bet jie bankrutavo... kazkaip kitaip vadinasi dabar. yra kitu >>> >