Praėjusių metų pabaigoje daugiausia tyrimų šioje srityje atliko Vokietijos ekspertai. Pasirodo, kuras su 10proc. etanolio priemaiša yra pavojingas dešimtadaliui Vokietijoje registruotų automobilių. Kure naudojamas etanolis šiuose automobiliuose net po vieno vienintelio įpylimo gali negrįžtamai paveikti dalį guminių ir iš aliuminio pagamintų detalių. Kuras su bioetanoliu kategoriškai nepriimtinas net ir daliai nevisiškai senų automobilių. Etanolis,pasirodo, „žudo“ 2002-2005 pagamintų „Mercedes-Benz C 200CGI“ ir „Mercedes-Benz CLK 200CGI“ variklius, „Opel Vectra/Signum/Zafira“ šeimynos „2,2-Direct“ motorą, iki 2000 gamintus „Citroen“ ir „Nissan“ variklius, „Mitsubishi“ GDI tipo variklius. http://www.balsas.lt/naujiena/520568/bioetanolis-zudo-ir-apynaujus-variklius