Tema: Re: vienaturis sheimynai, koks optimalus? touran, s-max, etc.
Autorius: markatas
Data: 2011-01-16 23:06:31
bet jas tvarkyti malonu :P Dileris pasirupino pateikdamas tikrai patogias
naudojimui ir tvarkymui schemas ir nedadelkos salinamos pastoviai, ta prasme
inesant net tvirtinimu korekcijas, siekiant uzkirsti kelia besikartojantiems
gedimams, ko prancuzu gamintojai akivaizdziai nedaro ir nesistengia
palengvinti gyvenima savo atstovams isleidziant normalias schemas
markatas
"ukw" <aha@aha.aha> wrote in message
news:igvlpk$dqb$1@trimpas.omnitel.net...
> nu markatai markatai, dabar tu pasakyk kaip negenda touaregai ir kiti
> vaginai ir kokios tai šaunios mašinos :)
>
> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message
> news:igvk0u$bs5$1@trimpas.omnitel.net...
>> zoles nerukau, varliu skonis nesuzavejo, skaniau siaip juros gerybes. O
>> jei rimtai, tai koks py.. sudeda jungtis tokiose vietose, kur pastoviai
>> per jas bega vanduo ir nera sandarinimo tarpiniu? Atveda 4 kvadratu laida
>> ir uzbaigia adatine jungtimi? Praveda pravodke pries priekini balki, kad
>> remdamasis net i kieta sniega mali pravodke ir tik po to siekiamas
>> balkis? Laidai variklio skyriuje pravesti per astria briauna ir dar
>> palikta erdves vibravimui (trynimuisi), kai kurie laidai pravesti tokiose
>> vietose, kad menkiausias tepalo prasisunkimas pro dangteli is karto
>> pavirsta laidu uzmerkimu i tepala, o ko pasekoje ju izoliacija suaizeja
>> ir pradeda trumpinti. Gamintojo perspejimai - jei masina nesikuria -
>> keisti veleno apsuku davikli, jei po to nesikuria - ieskoti toliau
>> gedimu. Nurodymai jei masina trukcioja ir babinu kodas nuo vienos serijos
>> iki kitos - keisti visas ir panasus nonsensai, neskaitant del dregmes
>> apsioksiduojanciu ir po to pradedanciu isdegineti sviesu jungikliu,
>> senesniu totalaus blogio saugikliu bloko kontaktuose. Toliau naujesniu
>> totalus turbinu nelaikymas, del ikisto sietuko i turbinos tepimo kanala,
>> korteliu dazni gedimai. Pirmadienio sedevras - P307 sudege VISI centrinio
>> varikliukai del sukvailiuojusio vairuotojo duru varikliuko. Na ir t.t. o
>> dar kur idiotiskas laidu zymejimas kodais o ne spalvomis, ir po to atrink
>> koks sup.. kodas parasytas prie jungties, kai viskas nusivale nuo
>> tepalo/salerkos misinio ant ju, kas visai nepalengvina ju tvarkyma. O kur
>> ju garsieji FAP filtrai su paauksuotu skysciu?
>>
>> markatas
>> "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message
>> news:igvj7s$b0l$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu žinai, visi durni tik kodėl tu nevadovauji RENO įmonei? :)
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "markatas" <markat@_delete_it_delfi.lt> wrote in message
>>> news:igvj5s$ath$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Is super idiotisku gedimu statistikos, konstrukciniu masinos sprendimu
>>>> totalaus nelogiskumo, ir gaminotojo elektros ziniu bei omo desnio
>>>> nezinojimo.
>>>>
>>>> markatas
>>>>
>>>> "signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>> news:igvfd2$6ph$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Cia is savo remontu statistikos rasai?
>>>>>
>>>>> On 01/16/2011 08:47 PM, markatas wrote:
>>>>>> Vat cia tai ne idejiskumas, o liudna statistika. PezO dar ne taip
>>>>>> baisu kaip
>>>>>> RenO, bet vis tiek nieko patikimo
>>>>>>
>>>>>> markatas
>>>>>>
>>>>>> "ukw"<aha@aha.aha> wrote in message
>>>>>> news:igv9kb$f3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> zjbs, dar vienas idejinis
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>