Tema: Re: CROSS: Biudzetine auto signalizacija?
Autorius: Quicker
Data: 2011-01-17 11:37:13
On 2011-01-16 21:43, Darius Styra wrote:
> lietuviska - kaip yten su jom? Sargis ar Gnomas?
>     kazkada dejaus tokia - tam kad centrinis veiktu - berods 100Lt + 2

Aha, paspaudi atrakinimo mygtuką, palauki 2 sekundes, tada ima ir
atsirakina... Tai čia viskas gerai, išmoksti kantrybės. Kitas variantas
ateini su merga ar draugeliu kokiu, paspaudi, lauki, jis/ji lupa duris,
suveikia centrinis, durys užsiblokuoja, vėl užrakini, palauki, atrakini,
lauki, jis/ji vėl lupa duris, vėl pavėluotai suveikia centrinis ir ratas
kartojasi :D

Dviejų lygių judesio daviklis: laiptinės durys užsidaro - pypteli,
mašina prošalį pravažiuoja - kaukia :D

Gal tiek to, suprantu, kad pats atsikankinęs su LT signalizacija ir
kitiem siūlai tą šūdą, o man jau nuoskauda praėjo, tai pasiūlysiu
lietuviškų signalizacijų nenaudoti, geriau kinišką.