bandziau restauruoti. Pradzioje pigus guoliai. neatlaike apsuku, toliau kazka igneroje parinko bet berods iki 15000 rpm. veike pora metu kol buvo parduota. kiek matau vis dar vaziuoja ir dziaugiasi. Tiesa ten guolis eina su temperaturiniais tarpeliais na spec ir nepigus. orginala buvau rades kazkurtai nete bet kaina buvo masinos kainos eiles. tiesa cia ir tekintojo reikes neeilinio. O siaip situos comprexus restauruodavo vienas veikejas kaune. atsiliepimai buvo neblogi. jei teisingai isburiau ta kopustu g. 16 kaune. Ziurejau per maps lt. "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message news:ih1a4p$1hl$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai o ką sako mazdos dalių prekeiviai? > > pvz: oem genuine ir kitaip kaip originalus grizlio rato guolis pas > ofilialų dilerį kainuoja trečdaliu pigiau nei belekokioj guolių krautuvėj. > > > > > > > > > "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message > news:ih1a13$1al$1@trimpas.omnitel.net... >> Ish padavimais ir legendomis apipinto mazdos dyzelio baisiojo comprexo. >> >> "Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message >> news:ih19tk$dq$2@trimpas.omnitel.net... >>>o tai iš kokios geležies šitas guolis išimtas ? >>> >>> >>> On 2011.01.17 12:46, Tomas wrote: >>>> Atsirado poreikis tokiu gudriu guoliuku, SKF ir Ignera jau >>>> apklausinejau, nelabai turi ko man reikia. Gal dar kokiu prekiautoju >>>> guoliais galetumet patart..? >>> > >