Tema: Re: ar yra skirtumas, kuri akumuliatoriaus klema atjungti ?
Autorius: astuntas
Data: 2009-04-12 19:27:08
atsarga gedos nedaro :)
kokiu netycia turi omeny ? laidai izoliuoti ar neizoliuoti, jie turi
prisiliestu vienas prie kito (skirtingu poliu) kad kas nors idomaus ivyktu
:) as daugiau kalbu elektriniams masinos prietaisams, ar bent vienam yra
skirtumas (neisivaizduoju koks galetu tai but) kuri laida atjungt nuo akumo
:)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4002 (20090411) __________

http://www.eset.com