Varžto problema gali būti paveldėta. Tvarkyti karterį - tai čia aliumintijuje naują sriegį išburti? =) "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message news:gs23g3$pcm$1@trimpas.omnitel.net... > normalus servisas nesugadina varzto, > o normalus klijentas susitvarko karteri ::))) > > romas > > "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message > news:gs231e$oic$1@trimpas.omnitel.net... >> Normalus servisas sodina ne ant klijų, o ant spec. silikono. >> >> O šiaip rodosi pas daugumą autosų išleidimo varžtas būna įmagnetintas, >> kad surinktų visokias nuograužas, tai keičiant per varžtą, turėtų truputį >> daugiau brudo nusiimti. Kita vertus turbūt ar taip ar taip dzin. >> >> "Romas" <rk@centras.lt> wrote in message >> news:gs20h6$jpa$1@trimpas.omnitel.net... >>> jei yra poreikis, tai pamascius galima ant keltuvo pakelti masina, kad >>> butu pasvirimas i pageidautina >>> puse (kur anga) >>> bet esminis dalykas - nera kito budo, jei isleidimo angos kamstis >>> pasodintas ant kliju....... >>> >>> romas >>> >>> "Neidomus" <neidomus@#one#.lt> wrote in message >>> news:gs1tr3$epe$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ir dar vienas esminis dalykas. Per matuokle niekada neisiurbs visos >>>> alyvos, nes tik ispylimo kamstis yra zemiausiame taske. >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >