Kazkada ziurejau bmw pavaru dezes perdavimus, 2,4 dizeliui beveik tnka dezes su reduktoriumi nuo 535. paprastai snekant, dizelines sankryzoje pradeda judet prie apsuku 800-1000 o benzas prie 2000, tik pakeitus varikli be dezes (reduktoriaus) bus nereikalingas pirmas begis, o 5 negalesi vaziuot daugiau 100 km/ h del per dideliu apsuku. gali buti dezes tos pacios bet kiti reduktoriai ir atvirksciai, o greiciausiai netiks nei tas nei tas, plius gali but pusasis kito storio, teks keist granatas, jei jos lys esama pakaba ir jos neteks keist. -- vyt/ /e 36 318 tds caravan. "Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message news:grpndh$p0o$1@trimpas.omnitel.net... > Dedavo 1,8 dyzelius, o ar iki tol bulkos budavo 1,8 benzas - nzn, bet > greiciausiai, ganetinai populiarus motoras. O del dezhes nepamenu, > nesigilinau. Bet speju, kad palikdavo sena, nes visam garazhu masyvui > aishkindavo kaip tas yra pigu ir kaip zjbs...:) > > "astuntas" <4spam@google.lt> wrote in message > news:groia7$3ng$1@trimpas.omnitel.net... >> tomas, ten tasai tavo kaimynas dedavo tokiom paciom masinom ir tokius pat >> variklio mainus (1.8 benzas->dyzelis) ? >> >> jokie popierizminiai klausimai nedomina, svarbu, kad jis eitu uzmauti ant >> dezes ir dirbu ant jos :) >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 4000 (20090410) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >> >> > >