4x4 - torsen'as centre ir laisvi diff'ai, EDL'as - stabdomas buksuojantis ratas. Važiavimui kaip ir užtenka. Šiaip labiausiai ten jaudintis reikia dėl to kas tau privalumai - dyzelio ir automato. Dažnai viskas jau būna atidirbę resursą ir prasideda krūvos brangių problemų - siurbliai, velenėliai, tarpinės tepalą leidžia, dėžės normalios bet irgi neamžinos. Aš turbūt galvočiau apie Subaru On 01/21/2011 12:19 PM, Gimp wrote: > Zvejyba, grybavimas, priekaba ir pan. - antras karutis (nepagrindinis). > Ziurau autopliuse tokios 12-14 KLTL tai ar tokias dar vagia? Butu galima ir > subaru ziureti, bet ju kaina didesne, be to kebulai puva, o Aubi dar dyzelis > automatas (cia del +1) yra, kuris gal bent trasoje paoriai srebia (gal > isikelti biski reiks papildomai). > > Kas ten brangaus joje ir kokia 4x4 sistema gal zinai? >