o tai ką čia geresnio sugalvosi, kai sprendimas universalus = prisitaikymas prie visų įmanomų automobilių. tai ir ima visi adaptyvai signalą nuo vairuotojo durų. pas CAN pajungimas biški kitaip, bet vistiek tas pats. todėl ir sakau, dėkit pultelines. nors adaptyvas patogiau. tas pats ir apie kainas. darbas kainuoja tiek pat. o signalizaciją renkasi kiekvienas pagal save. kam tinka kitajska iš gariūnų už 70lt, o kam reik Cobra už 600. aš kadangi garantiniu laikotarpiu tingi kruštis su pigienom, todėl geriau jau dedu brangesnes (= mažiau klientų), bet man nebeskauda galvos. su signalizacijom lygiai tas pats reikalas, kaip ir visur kitur. hujtyres vs bridgestone (vaziuoja ir ta ir ana) snaige vs liebher (saldo ir tas ir anas) cento alus vs corona extra (galvon duoda tas ir anas) gumine boba vs katerina zeta jones (pabaksnot gali abi, tik islaikymas skiriasi) "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message news:1ixz66n1gsz19.1mbrcfb6fcxjh.dlg@40tude.net... > Wed, 26 Jan 2011 11:31:05 +0100, Pi. rašė: > >> ok.. gal ir taip.. nors nesitiki, kad prasukus su atsuktuvu issijungs ir >> signa.. nx tokia signa uz 500 lt:) > > Mano BMW E36 esanti gamyklinė atsijungia atrakinus duris rakteliu... Ir, > man rodos, net užtenka iš vidaus (išdaužus langą) duris atrakinti — > vairuotojo durų užrakinimo/atrakinimo cypsiukas aktyvuoja centrinį. > > Naiviai maniau, kad kažką geresnio gamintojai per daugiau nei 10 metų > sugalvojo, bet panašu, kad ne... > > -- > Edvinas