pas ankstyvesnius E39 (neaisku koks cia modelis) buvo dar problemos su generatoriaus apvijom....taigi, gal geriau paciam nelyst...nors gali ish karto ir pasikeist, nuo to blogiau nebus ;) "Uredija" <info@rietmu.lt> wrote in message news:ihtqct$hn6$1@trimpas.omnitel.net... > Panasu kad generatoriaus sepeteliai (angliukai) Apie 20 lt kainuos ir du > varztukus atsuksi su atsuktuvu (atviortke) ir pakeisi pats. Paskui krauk > akuma ir vaziuok. > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message > news:ihsr8k$qfu$1@trimpas.omnitel.net... >> Ir akuma butu gerai pakraut greiciau, o ne kazkada, nes itin tuscias >> akumas dvesia greit.. >> >> >> "V. Blazys" <stepukas@xxx.lt> wrote in message >> news:ihs8mm$7ov$1@trimpas.omnitel.net... >>> labas vakaras, >>> >>> gal galesite padeti, atsitiko toks dalykas. Vaziuojant uzsidege >>> akumuliatoriaus raudona lempute, taciau vaziuojant ir duodant apsuku iki >>> 2500, ji uzgesdavo. Po to pradejo degti istisai, neuzilgo uzsidege ir >>> Airbag lempute. Dar po kokiu 10 km - ASC ir ABS, toliau pradejo temti >>> prietaisu apsvietimas, taciau masina vaziavo normaliai ir sviesos dege. >>> Kadangi viskas vyko uzmiestyje, tamsu ir salta, nesimate kas atsitiko po >>> kapotu, itariau generatoriaus dirzeli arba pati generatoriu. Taciau jei >>> butu dirzas, turbut chana butu iskart, ar ne taip? >>> Vienu zodziu dar pavaziavus 10 km, dingo sviesos ir teko stoti, >>> bestojant dingo praktiskai visa elektra, tik variklis dirbo pulsuodamas. >>> Gal kas susidurete su tokiu atveju ir galetumete patarti nuo ko pradeti? >>> Labai aciu uz mintis. >>> Masina 2.8i, benzinas. >>> >> >