> biudžetą labai reikalui esant tampyti galima, tik tada jau tikrai turėtų > būti verta :) o tai man nuspręsti sunku... Dėl biudžeto tampymo, galiu pasakyt tiek - jį tikrai verta tempt iki tol, kol tempiasi ir patikimumas. Kai prasideda daugiau komforto už papildomus pingus, tai galima ir apseit. Šiaip patikimumo prasme geriausia pirkt 2-3 metų senumo auto su patikrinta rida ir istorija, dėl to ir sakau - jeigu pavyks pritempt iki 20-25k, tai kewlė manau tikrai turės ką pasiūlyt. > dėl prancūzų irgi panašų įspūdį susidariau iš kolegų/pažįstamų komentarų, > žinoma, tai turbūt irgi nėra absoliuti ir baigtinė tiesa.. Žinoma, kad ne, bet reikia žiūrėt konkretų varijantą. Pvz jei biudžetas leistų, visai siūlyčiau pažiūrėt citroen C4. > na dėl A2 (vakar kaip tik šliaužiojau ratais aplink vieną, pastatytą > Ševčenkos gatvėj :) - vis tik ji nedidelė, o ir gana reta, tai neaišku, kaip > su detalėm bus, jei prireiks.. Su detalėmis problemų tikrai nebus, vat dėl dydžio - taip. > Vagi dar pamiršau vieną punktą - reik bagažinės ne pačios mažiausios, nes > vyriškiui vis reguliariai prieikia pervežt garso įrangą į kokį koncertą > (gitariniai kubai ir pan gelžgaliai, wha'ever), tai tarkim, neseniai Yarį > apšliaužiojau iš visų pusių - jo bagažinė man pasirodė biškį non-existent, > nu, tipo botams įsidėti į kaimą važiuojant.. bent jau toks įspūdis > susidarė.. Va čia ir prasideda.. Šitas niuansas toks kaip ir esminis gaunasi - tada reikia universalo/miniveno ieškot. Vėlgi kyla auto klasė - reiks didesnės, vadinasi ir biudžeto nebeužteks... Šiaip dar iš senesnių pabandykit pasižiūrėt toyota carina/avensis. Su 1.8 benzininiu varikliu galima rast dar neužmuštą varijantą. Iš Lietuvoj populiariausių modelių galima bandyt žiūrėt vw passat universalą - bet dyzelinį neuždrožtą bus sunku rast, reik benzino ieškot. Bet apie pasatus gal Dainiušas daugiau papasakos, aš tik apie toyotas galiu.