pavargau gincytis, bet kad ten uzkaitus nieko gero nebuvo tai rigi faktas. Pasiulymas buvo - nori civilizuotai ir musu atsakomybes tvarkom toliau, nenori renkiesi kita servisa. niekas taves niekur nepasiunte ir neisvijo is serviso. "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ij4ace$j58$1@trimpas.omnitel.net... > On 02/11/2011 10:55 PM, Renookas wrote: >> taip buvo laisvas dirzas. Buvo principo reikalas paziureti kas ten >> kalena. > > kalena? niekas ten nekaleno ir nekalena apart voztuvu, kurie ir dabar tiek > pat kalena kiek ir pries tai kaleno. > >> Taigi apardzius buvo rasta si problema. Codec'ai, niekas ten tau to dirzo >> neatlaisvino keiciant tepala. Turejai sita beda tik laiko klausimas kada >> tai >> islindo. Laikyk tai sutapimu, laikyk kad mes tau tycia atlaisvinom >> keisdami > > tu be reikalo cia vaizduoji isizeidusi, nes pirma, tai as niekuom nieko > nekaltinu, bent jau kolkas. antra, as klausineju, nes idomu. manau kad > galima ?:) > trecia, tai tu sutapimu, pats sutik, yra siek tiek daugoka, todel ir > keista. galiu pavardinti: pirmiausiai radau nuplesta vakuumo zarnele. na > smulkmena, pasitaiko, bet tik rodo meistro neatiduma. antra, tai del tos > lambdos ten visi taip neuztikrintai aiskino, kad as ir iki dabar > nesupratau, ka ir kaip ten pamatavot ir ka konkreciai matet. nes uz > 'diagnostika' sumokejau 40 Lt, o apciuopiamu rezultatu (bent jau ranka > uzrasytu) nera jokiu. nesakau, kad daug ar mazai, bet dyzeliui uz tiek pat > gal jau 4 kart dariau diagnostika PILNA, su paderinimais vaziuojant ir > panasiai, tai jau visa papke lapu. > taip pat keista, kad bent keli zmones (meistrai?) klausydami variklio > (antra kart atvaziavus) sake kad viskas cia ok, nors jis akivaizdziai > dirbo sunkiai, per zemom apsukom ir netolygiai. as ta pastebejau vos i > masina atsisedes. > kai trecia karta patys nutempet, ir bandet kurti salta, visi kaip vienas > tvirtino, kad nedirba pora cilindru. pagal garsa, dumus ir pan. > man irgi panasu i tai buvo, bet poto jau buvo rastas persokes dirzas? > ar is tikruju persokusio dirzo simptomai panasus i tarkim del blogo degimo > nedirbancius du cilindrus? as nesakau, kad mane apgavo ar panasiai, > tiesiog paaiskinimai ir atsakymai i uzduotus klausimus skambejo > nekonkreciai ir neitikinamai. as palyginti turiu su kuo. Domeikavoj zmones > dyzeli kai tvarko, tai viskas buna aiskiai ir konkreciai, tas tas, todel > ir todel. skaiciai, faktai ir pan. pas jus girdejau daug gal, tikriausiai, > neiseina prisijungti ir pan. o masina tai zigulio lygio, dviratis su > motoru. nu ir vertinu viska subjektyviai, lyginu taip sakant. > beje man labai idomus butu atsakymas i klausima, kaip is tikruju turetu > buti - jeigu jau tas dirzas persoka, tai ar susilus varikliui turi dingti > simptomai? gal Staska galetu atsakyt? > >> tepala. Bet jei nenori keistis pas mus, buk zmogus, pasikeisk bent jau >> kazkur kitur ta dirza su visais guoliais ir pompa. tikriausia ne viena >> diena >> ruosiesi vaziuoti. > > iki shiol nekeiciau, nes dar vis nebuvo apsispresta, ar ta masina > pasiliksim ilgesniam laikui ar ne. panasu kad prilipo, tai butinai > pasikeisiu. > >> >> "Staska"<staska_s@yahoo.kom> wrote in message >> news:ij40nt$81h$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>> news:ij3vcf$6hr$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> sake 'buvo laisvas'. bet man tai idomiausia ne kodel, bet kas eme ir >>>> persoko keiciant filtrus ir tepala. nu gal sutapimas. >>> >>> >>> P206 su 1.4 varikliu, tai persokus per du dantis jau kaleno voztuvai i >>> stumoklius.. >>> Siaip keiciant tepala neturetu niekas keistis, nebent uzklinijo >>> paskirstymo velenelis :) >>> >>> >> >> > >