ir ten ir ten. biski virs normos "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message news:ijolob$4ka$1@trimpas.omnitel.net... > Kuro slėgį matavo kurioje vietoje ? Ar iki aukšto slėgio siurblio (~3 bar > eilės) ar jau kuro magistralėje (~100 bar eilės) ? Įtarčiau kuro slėgio > reguliatorių (ypač jei slėgis per didelis magistralėje) arba daviklį. > > Su renault IDE varikliais tos pačios bėdos - padeda reguliatoriaus > atmirkymas carb cleaneryje. GSi gali būti sava specifika > > > "Edgaras" <nera@spamo.lt> wrote in message > news:ijo2ai$4tl$1@trimpas.omnitel.net... >> sveiki visi, turiu toki automobili kaip mitsubishi carisma 1.8 gdi 1997 >> metu. pirkau pries kokius 4 metus, labai jis man patiko, pravaziavau >> koki >> 100 000 km, dabar atidaviau sesei, toliau drozia, bet nutiko tokia beda >> kad >> saltas - sunkiai vedasi. jeigu pastovi kokias 5 valandas lauke, uzsiveda >> is >> kokio 5-o apsisukimo, jeigu pastatai per nakty, reikia zulinti minute ar >> daugiau, o jei pastovi kokias 3 paras, tai starteri sukt reikia 10 >> minuciu... situacija tokia kad kai uzsiveda sprogineja kuras duslintuve, >> nu >> vienu zodziu uzpila zvakes. galvojau pradet nuo zvakiu, pasikeiciau, tas >> pats, nieks nepasikeite. na galvoju tuom mano zinios ir baigesi... >> nuveziau >> i servisa, prastovejo ten savaite, prasikeike, nieko nerado, grazino. >> vienu >> zodziu kompas rodo kad viskas ledas, tiek ant silto, tiek ant salto, >> spaudima kuro pamatavo, daugiau nei priklauso... pasiule pasimatuot >> kompresija ant salto, ir dar kazka sake apie purkstukus.. gal jie blogi. >> Bet >> kuro sanaudos geros... >> >> Gal is Jusu kas nors buvot susidure su panasia problema? galetumet kazka >> pakomentuot ar nukreipt teisinga linkme vilniuje? kaip pastebejau GDI >> varikliu purtosi zmones, ir pats ten uzmeciau aky, sudetinga ten >> technologija :) >> >>