kažkaip netikiu, kad pyst ir sutraukė..... :) nebent, karbas ir filtro karkasas kažkaip sulaužytas dedant buvo, On 02/21/2011 01:39 PM, Renookas wrote: > tai cia kalba eina ne apie ilgai baziuotus, bet nesugebejusius nei puses > alyvos keitimo intervalo pravaziuoti. 1000-2000km. Galbut kazkas kaip sakai > blogai idejo, bes kai sako visa filtra sutrauke kad krapstyti lauk teko tai > kazkaip nelabai man cia patikimai pasirode. KAip ir pats sakai - visur visko > pasitaiko, todel as nenurasau Filtrono. Ir labai nekeikiu. man asmeniskai > nei vienas nesuplyso, o gal kokia partija bloga isejo. velnias zino. kaip > sakai jo prie aukstesnes klases nepriskirsi, bet nurasyti ir nereikia. > Tiesiog jis susideliojo pas mane tam tikroje vietoje. > Galu gale manau jei tai buvo problema gal gamintojas i ja ir sureagavo per > tiek laiko > > "Ziogas"<ziogas9999@gmail.com> wrote in message > news:ijtgne$eqo$1@trimpas.omnitel.net... >>> gal labai nesipleciant vienu metu is keliu zmoniu isgirdau kip oro >>> filtrai suplyso, >> >> O cia as jau buciau linkes kaltinti paciu vartiotojus, nes normaliomis >> salygomis, net lietuviski neplysta. >> Arba buvo labai daug virs normos pravaziuota, ir tiesiog fitra suplese >> variklio oro isiurbimo jega, nes nebuvo kur orui praeiti. >> Arba buvo atmestinai ideti filtrai i dezes, gumos nepataikytos i >> griovelius, tada jei filtro kampas lieka laisvas irgi lengvai suplysta. >> Kad apkaltinti pacius filrus, reikia daugiau irodymu. >> >>> o vienai masinai pakeitus tepalo filtra greitai pradejo slegio lempute >>> mirkseti, ko pasekoje pakeitus filtra viskas issisprende. >> >> Sitoj vietoj sutinku, greiciausiai kaltas filtras, situ bedu pasitaiko su >> visais gamintojais, tik kuo geresnis brandas, tuo reciau pasitaiko. Todel >> Filtronas ir yra tik viduriukas. >> >> > >