turbut taip. Nezinau kaip Lietuvoje, bet daugumoje vakaru saliu masinos skirstomos i draudimo grupes pagal ju gabaritus, bei galinguma. Pvz UK yra 20 grupiu. Nonsensas randasi tada, kai naujas "zemos" klases atstovas turi kokia grupe 3-4 pvz, o tu paciu gabaritu bei galingumo, bet aukstesniai klasei kazkada priskirtas 10 m. senesnis auto gauna 9-12 grupe, ko pasekoje draudimas palieka gerokai brangesnis. "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:gnn32o$1e7$1@trimpas.omnitel.net... > Manau dideja mazesnes klases, nes didelis yra geriau, kaip bepaziuresi :) > > Bet auksciausios klases jau ne taip dideja, turbut. Panasiai ir laikysis? > > "Unicorn" <varijotas@gmail.com> wrote in message > news:gnn1al$usn$1@trimpas.omnitel.net... >> Palyginkime senus automobilius su naujais: >> >> >> naujausias VW Polo ilgis / plotis / aukstis cm >> 390 / 165 / 147 >> pirmasis VW Golf (net ne Polo) >> ilgis / plotis 381 / 162 >> >> Na tada ir seniausias Polo >> ilgis / plotis 368 / 157 >> >> --------------------------------------------- >> seniausia Ford Fiesta >> ilgis / plotis 363 / 157 >> >> naujausia Ford Fiesta >> ilgis / plotis / aukstis cm >> 395 / 170 / 147 >> >> -------------------------------------------- >> seniausia Opel Vectra >> ilgis / plotis 427 / 168 >> >> naujausia Opel Vectra >> ilgis / plotis / aukstis cm >> 461 / 180 / 146 >> >> >> >> >> >> Idomu, kokio dydzio automobiliai bus po 50 metu? >> >> >> >