cia sutinku, as panasiai ir turejau omenyje. Pagrinde mano mintis buvo ta, kad vaziuojant nesireguliuoja, stovint visai realu, kad reugliuojasi. "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gsajrs$se1$1@trimpas.omnitel.net... > Galiu atsakyti uz kewle: > > 1. Levelingas isijungia ne uzvedus varikli, o ijungus degima. > 2. Jei ash i savo karucio bagazine isimetu bulviu maisa to metu, kai jis > uzvestas, duodu kepure prisikt, kad faros persireguliuoja. > > Bent jau pas kai kuriuos japonus. > > "Paulius" <pauliusboNOSPAM@gmail.com> wrote in message > news:gsajkb$s6r$1@trimpas.omnitel.net... >> ok, paaiskink savo versija:) >> >> "kewle migyje" <labanaktis@visiems.ate> wrote in message >> news:gsagn8$osn$1@trimpas.omnitel.net... >>> Visu antra tu klysti :) >>> >>> -- >>> '(oo)' >>> >>> >>> "Paulius" <pauliusboNOSPAM@gmail.com> wrote in message >>> news:gsag9h$odu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Visu antra automatinis reguliavimas veikia uzvedus varikli, dacikas ant >>> pakabos traukiu pamatuoja, kiek pakrauta auto ir nustato viena karta >>> auksti, o vaziuojant niekas tu lempu nekilnoja, nebent nuo greicio >>> priklausomai jei AFS yra. >>>> >>>> >>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>> news:gs9ltd$m31$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu gal as aisku ka praleidau savo ziniose apie xenonus, bet man rodos >>>>> kad >>>>> tai net labai reikalingas dalykas, VW Tourane kai buni prie nuokalnes, >>>>> artimosios sviesos apsviecia tikrai toli, pvz.: Vilniuje, Zirmunu g. >>>>> kalnas >>>>> zemyn link Silo tilto, jo virsuj artimosios lempos apsviecia perejos >>>>> zenkla >>>>> ant sviesaforo taip, kad jis sviecia kaip su paprastom tolimosiom >>>>> lygiame >>>>> kelyje (manau kad vairuotojai kylantys tuo kalnu irgi pastebi tai), o >>>>> ijungus automatini reguliavima, kompas staigiai nuleidzia lempas, kad >>>>> sviestu i kelia ten kur artimosios sviestu lygiam kely. >>>>> Comments? >>>>> >>>>> "VNO" <gabrielmTINKSITA@takas.lt> wrote in message >>>>> news:gs9j2v$hbm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> jau tas AUTOMATINIS AUKSCIO reguliavimas tai tokia bajka, kd pizdec :D >>>>>> >>>>>> >>>>>> VNO >>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gs9fej$bna$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Jeigu sugebesi pasidaryti tikra conversiona, su visais automatiniais >>>>>>> aukscio >>>>>>> reguliavimais ir lesiais specialiai pritaikytais hid'ams, idesi >>>>>>> apiplovima, >>>>>>> manau surasi kas sertifikuos kad tos lempos atitinka standartus (cia >>>>>>> turetu >>>>>>> daryt tie patys, kur ir visokis mikriukus sertifikuoja).. Kitu >>>>>>> atveju, >>>>>>> manau >>>>>>> tik lesiu neuztenka kad butu geros lempos, tai jei TA praeisi ir >>>>>>> policija >>>>>>> gal netgi nesikabines, kabinesis priespriesais vaziuojantys >>>>>>> vairuotojai.. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "@runas" <no@email.com> wrote in message >>>>>>> news:gs7eqb$76p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>> >>>>>>>> Ar galetumet pasidalinti informacija, kaip cia dabar yra su tais >>>>>>>> ksenonais. Ar galima juos deti, ta prasme ar TA metu nieks >>>>>>>> neprisikabins? >>>>>>>> Ar galima juos isideti kazkaip "legaliai", kad niekam niekad >>>>>>>> (policija? >>>>>>>> TA?) nekiltu papildomu nereikalingu klausimu. >>>>>>>> Galvojama apie idejima i 2006 metu Sonata (faros "lesines", >>>>>>>> apipurskimo >>>>>>>> nera). >>>>>>>> Aciu uz nuomones ir komentarus. >>>>>>>> @runas >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>>>> signature database 4003 (20090412) __________ >>>>> >>>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>>>> >>>>> http://www.eset.com >>>>> >>>>> >>>>> > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4017 (20090417) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > >