On 03/02/2011 09:15 PM, Dainiushas wrote: > nu tai sudegę tie vožtuvai.... tai kaip tada stebuklingai kompresijos po 13 visur rodo?:) > > > On 03/02/2011 09:05 PM, CodeC wrote: >> On 03/02/2011 08:46 PM, Signalizacija wrote: >>> Tada trink toliau >> >> nu tryniau pakankamai tikrai. tie nelygumai kurie nusitrina iskart ir >> nusitryne. buvo nedideliu nelygumu ant isiurbimo voztuvu, tai tie svarus >> grazus dabar. o ismetimo matosi kad tie taskai gilesni. speju kad jau >> nesusitrina tokie. nes tada vainikelis per visa voztuva gausis... itariu >> teoriskai reiktu keisti, bet sitam kevalui bus geri ir tokie :) >> >>> >>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>> news:ikm0op$j36$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 03/02/2011 07:57 PM, Signalizacija wrote: >>>>> Ka tu vadini darbinio pavirsaus vainikeliu? >>>> >>>> nu ta vieta kuri pritrinama, kuri su voztuvo lizdo pavirsiumi sudaro >>>> sandaruma. vainikeliu ja vadina kiek skaiciau. >>>> >>>>> >>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>>> news:ikm039$i69$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 03/01/2011 09:30 PM, CodeC wrote: >>>>>>> nu ka sekmingai visus istraukiau. trinsiu ryt nes siandien alus >>>>>>> baigesi >>>>>>> :) po vieno voztuvo spyruokle nebuvo saibos. eiline plienine saiba >>>>>>> tokiu >>>>>>> matmenu tiks ar ieskot butent specialios kazkokios? >>>>>>> kur kaune apskritai yra didesnis visokiu automobiliniu varztu, >>>>>>> saibu ir >>>>>>> panasiu dalyku pasirinkimas? Siauliuose tai zinau gera parde, o >>>>>>> Kaune >>>>>>> yra kazkas panasaus? >>>>>>> >>>>>>> isiurbimo voztuvai svarus grazus, ismetimo maziau grazus. ant vieno >>>>>>> netgi radau jau prisipresavusi nuodeguliu ruoza koki ketvirtadali >>>>>>> darbinio vainikelio. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> Staska, klausimas del voztuvu. jeigu ant ismetimo voztuvu darbinio >>>>>> vainikelio matosi mazi taskiukai-duobutes, jau keist reik? >>>>>> nenusislifuoja >>>>>> jau niekaip jie. atrodo lyg ispausti butu. voztuvo lizdas susityne >>>>>> idealiai. ar verta keist kazin, ar det senus atgal pritrynus kiek >>>>>> eina? >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >