Zodziu, laikinai eksploatacijai gal nepirk tu dyzelinio Saab :) Yra gi visokiu fokusu, astru ir kitokio velnio. "toot" <steponas.kriauciunas@gOOGLEmail.com> wrote in message news:ikngh1$94f$1@trimpas.omnitel.net... > ?Aciu. > > "finito" wrote in message news:iknelf$5j1$1@trimpas.omnitel.net... > > 9.5 su 2.2 TiD varikliu retenybe, o ir sako nepaveza variklis tokios > sunkios > masinos. > 9-5 su 3.0 TiD is vis vengtinas blogis, bo varikliai nelaiko, sako > alkuniniai luzta ir tt. > > 9-3 2.2Tid asortimentas didesnis, tiek modelio iki 2003 m, tiek ir 9-3SS > modelio nuo 2003 m (pats naudoju sita paskutiniji jau ~3metai). Dziugina, > kad bene blogiausiame Kauno rajone nakvoja prie daugiabucio, ir originali > parktroniku juostele dar vis vietoje (ne taip kaip Vaikulei paciam centre > :) > a nei kas kitkas dingo. Vaziuokle issibeldzia, ypatingai silpnas > daugiasvirtis galas, i metus karta ant 500-600lt idedi. Priekis laikosi > ok. > Daugiausia galvos skausmo su elektronika, kuri nei is sio nei is to > pradeda > durnioti, ir belen kuriam garaze dede vasia tau nepataisys. Su senesniu > modeliu biski paprasciau, ten maziau visokiu mikrokompiuteriu. > Kuro srebia netaupiai, po miesta apie 8, ziema linksta link 9 (nes > dyzeliuose paprastai buna gamyklinis a la "webasto", bet uztat siltai > vazineji), trasoje apie 6. > Gale galva stogo neremia, vietos kojoms ne super daug, bet man dzin, cia > keleiviu problema, o dazniausia gi dviese vazinejam :) > > > "toot" <steponas.kriauciunas@gOOGLEmail.com> wrote in message > news:ikncqj$291$1@trimpas.omnitel.net... >> ?Aciu. >> O naujesni tie, kur nuo ~ 2004 kaip kazin ? >> >> "M" wrote in message news:iknc0l$tk$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Šeimoj du vnt 9-3 zyzelių 2000 ir 2001 metų visumoj džiugina. >> Iš minusų - nėra patys ekonomiškiausi dyzeliukai lyginant su kitais, ir >> vietos gale labai kukliai >> >