Patikėk, galiu pateikti sąrašą įmonių kurios ilgaainiui perėjo prekybos tiklų žinion. "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:ilafta$bjp$1@trimpas.omnitel.net... > Terpentinas wrote: >> Pažįstama situacija IMHO labai pavojinga gamintojui, nes pvz prekybos >> centras reikalauja jogurto po 1,99lt plius 2% papildoma nuolaida ir dar >> kas mėnęsį už lentyną kokios 2000 -3000lt. Pridėjus dar pristatymo >> išlaidas gaunasi, kad tiekti jogurtą yra nuostolinga. > ... >> B. Gamintojas pasiduoda tinklų spaudimui ir suprastina receptūrą. Tokiu >> atveju gamintojas mano, kad PC pakenkė pats sau (še pirkite šlamštą). >> Bet realiai įvykiai klostosi šiek tiek kitaip ir ne gamintojo naudai - >> vartotojas iš pradžių perka, bet ilgainiui atsisako šito produkto, > > Ne visai taip. Jei ateinu į PC pirkti jogurto, kažkokį turiu pasirinkti. > Ir > renkuos 'tą' jogurtą, nes to prekės ženklo jogurto skonis man patinka > labiau > nei kito. Jei PC tokio jogurto nebus, vien dėl jo į firminę parduotuvę kas > kart > neisiu. Net jei ten ir skanesnis. > > O tai, kad skanūs produktai PC ilgainiui pabrangsta arba skonis prastėja > jau ne > kartą pastebėjau. > >> krenta jogurto pardavimai. PC liepia gamintojui susirinkti jogurtą. PC >> suranda sekantį kvailelį ir toliau mulkina pirkėjus. Kai kvailių >> nebelieka PC sėkmingai stumdo Danone už x5 kart didesnę kainą. > > Gal ne viskas taip niūru. Kai pigiau nei savikaina prekiaujančių kvailelių > nelieka, lieka tokios kainos, kad gamintojui bent šiek tiek apsimoka > pardavinėti > per PC. >