siuolaikinej masinoj kad akumas sudegs menka beda... o siaip savo iniciatyva neatjungineju kai virina, daugiau bedos su klemais per mano patirti, o del virinimo teisingai uzdejus minusa neisivaizduoju bedos, jei nebus kontakto nesivirins, beda tik jei virins dusle o minusa tvirtins prie kebulo (dusle per gumas neturi elektrinio susisiekimo su kebulu, variklis irgi turi menka, per laideli kuris daznai blogai kontaktuoja.) bet jei salia stoviu tokiu nesamoniu nepridarys. -- vyt/ / BMW E34 524td, WV GOlf II D "Tomas D." <mailsoc@[trint]gmail.com> wrote in message news:im3fak$l5h$1@trimpas.omnitel.net... > Mldc man tie "specai" dusliarka pakeite... Paliko nuo gamyklines > dusliarkos apsauga, kuri vienu varztu prisisukdavo prie pacio duslintuvo, > o kitu prie korpuso. Kadangi naujam duslintuve tas laikiklis nenumatytas, > tai aisku paliko ant vieno varzto tabaluot. Kol vaziavau be duobiu, tai > buvo nieko, bet tik per duobe kokia ir skamba ta skarda besidauzydama i > visur :) Pilnai tikiu, kad visokie ten sh ant klemu, tai tikrai > loxatronas. > > "partizanas" <no@gmail.com> wrote in message > news:im39bt$hc9$1@trimpas.omnitel.net... >> pas duslintuvu meistrus servise kaune birzelio 23osios salia unoixo, >> meistrai virindami kamina ant akumo + ir - uzkabina toki prietaisiuka, >> kuris neleidzia itampai susvyruot ir taip pakenkt jautriems dalykams, >> kaip kompas. snekejau su meistru, sake pora kartu buvo kazkas sudege, bet >> kai pradejo naudot situs aparaciukus, nebesudega :) kur ju ieskot ? jie >> pirko diurably, diurablis daba neturi. dar ziurejau liudo irankiuose, >> irankiubaze.com, aleksoto turguj, irankiu pardej bangos teritorijoj, tai >> niekas net negirdeje iskyrus diurabli, bet pas juos dabar ner. >> >> kokie dar variantai apsisaugot virinant, neatjungiant akumo ? kokia jusu >> patirtis, ar esat kazkam pakenke bevirinant ? kaip tas antisokas tiksliai >> lietuviskai vadinasi, gal patarsit kur jo ieskot ? > >