Iš jau minėto linko http://vta.lt/index.php/lt/nv/pagrindinis-meniu/asociacija/asociacijos-naujienos/saviveikla-tobulinant-zibintus-pavojinga Prisipažinkit kas turit kišenėj šviesos srauto matuoklį, nes labai norisi sužinot kiek gi mano 4200K skleidžia srauto. Dėl autolevelingo IMO jis aktualus kai stiklas švarus, o apiplovimas kaip tik kai purvinas. Bet kaip veikia autolevelingas nesuprantu - Passat'as su bixenonais tikrai turi tokį turėti, bet pvz per gulintį policininką važiuojant nepastebėjau, kad staigiai nusileistų, o po to pakiltų spindulys. Gal todėl ir autolevelingas, kad nepastebiu? :)) <cite> Kodėl draudžiama tai daryti? Pasak J. Aurylos dažniausiai pardavinėjamų neleistinų montuoti dujų išlydžio šviesos šaltinių komplektų - ksenoninių lempų - skleidžiamos šviesos spalvos temperatūra viršija 5000 K, o kartais siekia net iki 13000 K. Tuo tarpu taisyklių reikalavimai numato, kad tokio tipo lempų skleidžiamos šviesos spalvos temperatūra turi būti nuo 3500 K iki 5000 K. <skip/> Be to, techniniuose reikalavimuose numatoma, kad artimosios šviesos žibintai, kurių šviesos šaltinio etaloninis šviesos srautas viršija 2000 liumenų turėtų būti įtaisomi kartu su priekinių žibintų valymo įtaisu, o priekinių žibintų vertikaliojo pokrypio reguliavimo įtaisas privalo būti automatinis. „Reikalavimai dėl valymo (apiplovimo) įtaisų ir automatinio vertikalaus pokrypio reguliavimo yra susiję tiesiogiai su eismo saugumu, nes esant didesniam šviesos srautui priešpriešinio eismo dalyviai dažnai akinami. Be to, akinimas ir šviesos mirgėjimas atsiranda esant nešvariam stiklui arba netinkamai sureguliuotam žibintui. </cite> "RamuX" wrote in message news:inm776$4aq$1@trimpas.omnitel.net... pirmą kartą per metus - įspėjimas, po to jau litai. cituoju pareigūną "valdžia daužo per galvą, kad sutvarkytume tuos xenonininkus"