Tema: Re: Omnitel ir "klientu lojalumas"?
Autorius: VNO
Data: 2011-04-20 10:50:34
kalbu telefonu daug, naudoju ir interneta pastoviai.

ka pastebejau:
1. nutrukusiu pokalbiu kiekis - dudesnis
2. internetas. ne vidus 3G. Omnyje per 3 metus neteko matyti "E" zenkliuku ekrane.
Dabar matau ir daznai
3. pokalbio kokybe - tikrai blogesne.

telefonas jei ka - tas pats.


VNO
"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:iolr0v$o7t$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir kuo ta ju kokybe geresne? kai kalbo moterisku balsai svelnesni pasidaro, 
> ar ka?
> 
> "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message 
> news:iolo8o$ko7$1@trimpas.omnitel.net...
>> shuda jie mala.
>> isejau pries menesi irgi.
>>
>> deja tenka pripazinti, kad rysio kokybe ju geriausia.
>> nei Bitei (mano atveju Eurocom) nei T2 dar to pasiekti nepavyko.
>>
>> man pasijuto is karto kokybe.
>>
>>
>> VNO
>> "va" <privatus123@yahoo.com> wrote in message 
>> news:iokos0$veh$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Cia byski gal ir ne i tema, bet: skambina siandien vabybininke is Omnitel 
>>> ir
>>> sako baigesi jusu sutartis, siulom prasitest. Isvardinami keli variantai
>>> menesinio mokescio, keli variantai gaunamu "dykai" smartfonu ar 
>>> kt.aparatu
>>> kainos, viskas ok, tarkim domina. Na o bet taciau pasitikrinus info
>>> paaiskeja, kad tai eiliniai pasiulymai, kuriuos gauna bet kas panorejes
>>> tapti ju klientu. 6 metai Omnitel tinkle pasirodo nesuteikia anei vieno
>>> vargano "pliusiuko".
>>> Tad pasidare naturaliai smalsu, ar cia tik Omnio tokia strategija, ar cia 
>>> as
>>> ant tiek atsilikes nuo gyvenimo, kad nebesuprantu tokios rinkodaros?
>>>
>>> 
> 
>