aha.... vaziuok pas rimta diagnostika kad sugebetu ne tik klaidas nuskaityti, bet ir realiu laiku paziuretu visus parametrus. Mano praktikoje buvo ir trukusiu laidu, nusprogusiu kompu. O ar realiu laiku bent paziurejo isiurbimo t daviklio temperatura? "RDG" <nera@pasto.lt> wrote in message news:ipe2i0$ko0$1@trimpas.omnitel.net... > Alkuninio veleno daviklis pakeistas nauju. Sios klaidos atsirado jau po > pakeitimo. > > > "Vai" <vai@vai.com> wrote in message > news:ipdvk4$g04$1@trimpas.omnitel.net... >> pradeti testuoti nuo alkuninio daviklio.Sutvarkius sita beda greiciausiai >> nebemes ir kitu klaidu. >> "RDG" <nera@pasto.lt> wrote in message >> news:ipduqu$emu$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> Citroen C5, 2002, 2.0 HDI. >>> >>> Susilus orams nori kuriasi, nori - ne. Traukos nera. >>> Kompiuterine diagnostika dave tokias klaidas: >>> >>> P0110 Intake air temperature signal; CAN value not plausible >>> P0401 EGR valve; negative deviation >>> 01018 Unknown fault code >>> P0340 crankshaft and camshaft, synchronization; no crancshaft signal >>> >>> Istrynus klaidas atsiranda tik P0110 (siuo metu uzsikuria). Pries tai >>> buvo pakeistas alkuninio veleno padeties daviklis (po jo keitimo klaidos >>> istrintos). >>> Gal kas galit pakomentuoti klaidas? Ypac 1 ir 4? >>> Kaip suprantu 4-toji atsiranda po to kai neuzsikuria variklis. Gal turit >>> ideju kur ieskot problemos? >>> >>> aciu >>> >> >>