Tema: Re: Signalizacija ties Banginiu
Autorius: ~Darius~
Data: 2009-04-23 13:03:28
Kairiau nuo paradiniu duru 2,3 eilej visada tas pac. Pultelis tik centrinio,
orginalus, jokios signalizacijos, taciau praktishkai kas antra karta
atrakinu raktu, kas ketvirta tenka begiot aplink masina norint uzrakint...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4029 (20090422) __________

http://www.eset.com