googlas sako, kad L322 siaip jau kokybiskesnis daiktas. '98 lyg tai buvo kazkiek gliuku jau isgaudyta, bet legendos gasdina. iki siol buvau priprates "keiti tepalus, kalades ir kita ka priklauso ir vaziuoji". nuo servisu atpratau. "zhegonskas" wrote in message news:iq69hv$h4g$1@trimpas.omnitel.net... On 2011-05-08 17:27:26 +0300, Tomas said: > Apie '98. Kad surinkimo kokybe ir ypatingu patikimumu nepasizymi daugmaz > zinau. Bet ar tikrai sita masina tikras galvos skausmas (vyraujanti > nuomone)? Rankdarbiais uzsiimti nenoriu, servisuose sedet irgi, tik del > to, kad pasivazineti RR. > Vaziuokle zinau. Kaip 4.6 motoras? > > Offroado nebus, norisi tik biski "kitokios" masinos. na su L322 vel prisiminiau tokius bajerius, kaip kad "masina neuzsiveda/palikau servise" etc, ka su leksusu buvau visai pamirses. tiesa, kol kas nieko rimto nenutiko, visiskos smulkmenos. sekmadieni praeita kazkas iskrove akuma, stovejo diena, kol atsitempiau kas prirukytu, dabar pas tevus kieme stovi, nes pakeiciau imobilaizerio tablete, bet vistiek kurti neduoda :) uztat vaziuoju su rx ir keikiuosi - jokio malonumo, maza masina, pasiilgau jau range'o :) P38 genda atseit dazniau - bet tai tokiu metu itariu visos su priciudais. ieskai gero stovio (svarbiausia provodke) ir manau jei pastovesi kartais diena kita - tai dzin, taksi gi yra "skyliu kamshymui" ;)