ja ja, zinau cia sitas bedas. kazkur iki 2005 dar px budavo tos ribos, o dabar kiekvienai masinai zino kas ir kur turi priklausyti ir tiek turi rodyti... nu zodziu EURO sajuz'as padnoskes kisa... arba is kisenes pinigus lupa 2011.05.12 18:53, ratakonas rašė: > Papasakosiu istorija ir as. Ilga. Variau ant dienu 3 m senele Skoda Octavia > techninei apziurai. Mislijau, kad bus leeedas - rankos kisenytese, laukiam, > sypsomes tarp piktu ponu kontrolieriu veidu. Visgi tik ~60tkm. Prisikabino > prie pakabos - stabilizatoriu antgaliai. Ko nebuna - keisim. Lempos ir > priesrukiniai kreivi - nustebimas, nes rankos kistos nebuvo, net lemputes > nekeistos. 2 min. krapsto keleivio stikla - nu cia jau galvoju uzlekiau - > kazkas nezinant uztamsino stiklus. Atsinese prietaisa, 74% - telpa. CO ~ > 1,5, CH ~150 ar kiek ten. Ziuriu ribas<0,3 ir<100 (jei neklystu). Nu blin > galvoju - varikliui galas. Arba jaunuolis nemoka nei lampu patikrint nei > ismetimo. Jamu kolegos analogiskos auto lapa - ribos nurodytos atitinkamai 3 > ir 600. Nu cia jau galvoju tikrai kazka jaunuolis pribure su mano ribom. > Aiskinames - tokios ribos galioja auto su triju pakopu neutralizatorium. > WTF? Varom i servisa, lempas tikrai reik reguliuot, toks katalizas tikrai > pas mumi yra. Ismetima siems MPI varikliams sako reik matuot kai ismetimas > pasiekia kiek tai laipsniu - gerokai karsta, tada isijungia antras liambda > zondas bla bla bla. Atseit senas bajeris su nepraejimais. Variklis tikrai > buvo saltas, nes laukiau ~1 val. eileje. Varom antra karta. Variklis ~90o. > Bandau ponui piktam kontrolieriui paaiskint kaip nurode ismetima matuot kai > tik ivaziuoju. Mano nuotaika lyg ir pakili, bet kalba nesirisa. Piktas > veidas paaiskina, kad kaip nores, taip ir matuos. Viskas praeina, bet > ismetimas vistiek plauko dalimis virsija. Nu galvoju - pipec - stumsim i > srota. Nu bet pasitaike nuotaikoj, kazka maige, maige, pagavo lyg reikiama. > Lipdukus uzklijavo. Aciu - visogero. > Uolus jaunuolis man pasitaike.2 is 3 kitu keliom minutem vyresniu/jaunesniu > nesigilindami dejo didesnes ribas ir zalias lapas gautas iskart. > Nu bet kazkaip idomiai man - kuo maziau tersi, tuo daugiau problemu:) > > Blin kiek prisapaliojau:) > > "ruslanka"<rusk@one.lt> wrote in message news:op.vvddokwlluqygt@ruslano... > gal ant šalto variklio pamatavo > On Thu, 12 May 2011 14:10:43 +0300, robertas9<robertas 9 gmail .com> > <eta> wrote: > >> Ford escort 1,8 dohc. Neparejo nes CH per didelis. >> Co - 0,1% riba 3% >> CH - 932 ppm riba<600ppm >> >> Nuo ko pradet ziuret? >> >> Kas issaukia padidejusi ch? > >